Wijziging telefoonsysteem:
Vanaf 5 april heeft de praktijk een nieuw telefoonsysteem. De grootste verandering is de wijziging van het tijdstip voor het telefonisch spreekuur. Voortaan is dit van 10:30-11:00 uur. Als u op dit tijdstip belt kunt u kiezen voor de assistente of de arts.
Een andere wijziging is dat bij een langere wachttijd er de mogelijkheid is om teruggebeld te worden door de assistente op een bepaalde tijd. Let op: dit is niet voor urgente vragen!
De tekst die u hoort als u de praktijk belt en de nummers voor de keuzeopties zijn gewijzigd.
Wijziging portaal:
Per 15 april werken wij met een nieuw systeem. Hierdoor wijzigt ook de manier waarop u online met ons communiceert.
Voortaan kunt u (via de website) inloggen op MijnGezondheid.net of kunt u de app MedGemak downladen op uw telefoon. Hier logt u in met uw DigiD en heeft u toegang tot de online mogelijkheden als e-consult, medicatie herhalen en uw dossier inzien. Let op: dit is niet voor urgente vragen!
Voor meer informatie en uitleg over MijnGezondheid.net klik hier.
Door de wijziging van het telefonie- en informatiesysteem hebben wij soms een wat langere wachttijd aan de telefoon. We vragen hiervoor uw begrip.
Wij zijn open voor nieuwe inschrijvingen bij een woonadres met postcode 2585 EN indien u nog geen huisarts in Den Haag heeft. Vul het formulier volledig in.
Heeft u nog verdere vragen? Dan kunt u een telefonische terugbelafspraak maken.
Neem hiervoor contact op met onze doktersassistente.
U kunt uw gegevens bekijken, via de huisarts of online. Online kunt u uw gegevens bekijken met uw telefoon of computer, waar u ook bent. U logt in op een beveiligde website of app. U ziet de belangrijkste informatie zoals uw ziektes, uw medicijnen en uitslagen van onderzoeken.
Bij minder dringende klachten kunt ons een e-Consult sturen. Onze praktijk beantwoord uw vraag dan meestal binnen 48h. Omdat u niet belt scheelt dit ons inkomende telefoontjes en helpt dit ons om drukte te spreiden.
Neem contact op met de doktersassistente of klik op de knop
MijnGezondheid.net is een online omgeving waarmee u eenvoudig en snel gezondheidszaken bij uw huisarts of apotheek kunt regelen.
Informeer bij uw huisarts of apotheek of deze MijnGezondheid.net aanbiedt. Als aanvulling op het patiëntenportaal MijnGezondheid.net kunt u gebruik maken van de app MedGemak.
Herhaalrecepten vraagt u zoveel als mogelijk online aan. Dit scheelt de praktijk tal van telefoontjes. Dit levert direct tijdwinst op voor onze praktijk.
Herhaalrecepten vraagt u zoveel als mogelijk online aan. Dit scheelt de praktijk tal van telefoontjes. Dit levert direct tijdwinst op voor onze praktijk.
Via MijnGezondheid.net is het mogelijk om inzage in uw medisch dossier te verkrijgen. Het is mogelijk om inzicht te verkrijgen in onderstaande punten:
– Laboratoriumuitslagen
– Lichamelijk onderzoek
– Toegangslogboek
– Verslaglegging
– Overgevoeligheden en bijzonderheden
– Mijn documenten
– Actueel medicatieoverzicht
Je (huis)arts en je apotheken kunnen hun computer aansluiten op het Landelijk Schakelpunt (LSP). Via het LSP kunnen ze jouw belangrijkste medische gegevens delen. Een andere zorgverlener kan die medische gegevens bekijken.
In onderstaande video wordt kort uitgelegd hoe het LSP werkt als je op de huisartsenpost komt.